Известие

Collapse
No announcement yet.

Изваден маркуч ? Нормално ли е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Нищо нямаше да и стане. Това маркуче там има налягане. Не е вакум. Турбината има обратен на вакумните геит. Когато по маркучето дойде налягане от турбото гейта е настроен така, че на определено налягане да отвори байпаса и да разтовари.

    Лампата светва защото сега не разтоварва и надува повече от колкото трябва. А за това ЕКУ разбира по карта със зададени параметри и лимитъри който като се надвишат от стойностите на МАП-а записва грешка която светва лампата на таблото.

    Това, че е било махнато маркучето е опасното за турбото, а не че съм те накарал бе да искам да го затапиш. То така или иначе не е работило. Просто така става като не се допрочита. Ти говори за ЕГР, аз не съм погледнал снимката добре и така... грешката стана.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Аха, сега разбрах. Аз просто не съм догледал устройството и. Тя е с клапан, който отваря и затваря работната кухина на турбината и от там се променя нагнитането. Макар, че за мен това пак си е един вид променлива геометрия без външна намеса. Останалото Oem go е обяснил и потвърди моето виждане
      Благодаря
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Аха, сега разбрах. Аз просто не съм догледал устройството и. Тя е с клапан, който отваря и затваря работната кухина на турбината и от там се променя нагнитането. Макар, че за мен това пак си е един вид променлива геометрия без външна намеса. Останалото Oem go е обяснил и потвърди моето виждане
        Благодаря
        Няма нищо общо с променливата геометрия. В тази турбинка няма лопатки. Има само байпасен клапан който отклонява част от изгорелите газове преди горещата част за да ограничи оборотите. Това е.

        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Няма нищо общо с променливата геометрия. В тази турбинка няма лопатки. Има само байпасен клапан който отклонява част от изгорелите газове преди горещата част за да ограничи оборотите. Това е.

          Е да де - пак променя обем (друг вид геометрия в случая) И как така няма лопатки???
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Не че няма лопатки на турбинното колело, няма лопатки, които да насочват потока на газовете.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Е да де - пак променя обем (друг вид геометрия в случая) И как така няма лопатки???
              Ми... няма как как така? Променливата геомтерия са едни лопатки които променят сечението на газовете под различен ъгъл спрямо турбините лопатки. Така насочват газовете към вътрешната или външната част на турбинката и регулират енергията с която газовете и въздействат.
              Last edited by oem; d.m.y г., 10:47.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                Не че няма лопатки на турбинното колело, няма лопатки, които да насочват потока на газовете.
                Е, аз на това не му викам лопатки. Разбрахме се. картинката е ясна
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  За да не се пишат повече глупости разгледайте тук.
                  Имаше хубава тема и в нашия форум, но не я откривам.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #24
                    Такаа.. Да обобщим - маркучето е сложен на мястото му. Тествах всичко и проблема със светването на "дюзата" го няма. Благодаря много на отзовалите се колеги, спестих си много нерви и ходене по мъките.
                    Last edited by d1lian; d.m.y г., 20:58.

                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

                    Comment


                    • #25
                      Браво!
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #26
                        Ето нагледно..

                        http://www.youtube.com/watch?feature...&v=vGhlgphrBxA

                        http://www.youtube.com/watch?NR=1&fe...&v=CbdY1rymBJg
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщение
                          Такаа.. Да обобщим - кабела е сложен на мястото му. Тествах всичко и проблема със светването на "дюзата" го няма. Благодаря много на отзовалите се колеги, спестих си много нерви и ходене по мъките.
                          Колега не знам за какъв кабел става въпрос-може би за това мъркуче но задължително го смени с ново!На снимките изглежда ужасно-между другото то сегашното не е оригиналното!Оригиналното е оранжево на цвят-и в двата края задължително свински опашки!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение

                            Браво за клипчетата Вальо,
                            мисля че ще са от полза на много хора

                            ---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:50 ----------

                            Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                            Колега не знам за какъв кабел става въпрос-може би за това мъркуче но задължително го смени с ново!На снимките изглежда ужасно-между другото то сегашното не е оригиналното!Оригиналното е оранжево на цвят-и в двата края задължително свински опашки!

                            Оранжево е на 136 коня 2,4. На 105 коня е плетено.
                            Не съм чел темата и незнам с кой мотор е колегата, но по снимките прилича на 105 коня и на турбина без геометрия
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                              Колега не знам за какъв кабел става въпрос-може би за това мъркуче но задължително го смени с ново!На снимките изглежда ужасно-между другото то сегашното не е оригиналното!Оригиналното е оранжево на цвят-и в двата края задължително свински опашки!
                              Объркал съм - маркучето съм искал да кажа. Както казва колегата моята е 105 коня и маркуча е платнен - значи е оригиналния. За сега ще го оставя така, ще го сменя по натам, ако се наложи А колкото до сфинските опашки - даже метална скоба сложих и го стегнах здрао

                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщение
                                Объркал съм - маркучето съм искал да кажа. Както казва колегата моята е 105 коня и маркуча е платнен - значи е оригиналния. За сега ще го оставя така, ще го сменя по натам, ако се наложи А колкото до сфинските опашки - даже метална скоба сложих и го стегнах здрао

                                Като няма да го сменяш поне го огледай да не е сцепен в двата края или да има накъсана оплетка по него
                                sigpic
                                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                                Comment

                                Working...
                                X